fbpx
GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

JOVITEL GY.I.K

Megtarthatom a saját hívószámom?

Igen, megtarthatod a számod és spórolj a flotta tarifáinkkal. A számhordozás gyors, egyszerű és díjmentes folyamat.
A hordozás során a teljes számod, a 20-as vagy 30-as vagy 70-es előhívóval együtt átkerül az új szolgáltatóhoz, így senkinek sem kell újra megadnod. Ugye, milyen praktikus?

Az előfizetést fel kell mondani a régi szolgáltatónál?

Nem kell felmondani a szolgáltatást, mivel egy kapus rendszer van. Mindig csak ahhoz a szolgáltatóhoz kell menni amelyikhez a számhordozást szeretnénk kérni. Nézd meg ajánlatainkat, válassz tarifacsomagot és ha szeretnél, vehetsz új készüléket.(részletre is)
Az ügyfélszolgálaton egyből megkapod az új sim kártyát, amely a számhordozáskor aktiválódik. Kapsz egy ideiglenes számot, amivel a számhordozás megtörténtéig zavartalanul használhatod a szolgáltatásokat

A számhordozás, hogy történik?

A számhordozás az általad kért időpontban fog történni, amiről SMS-ben értesítenek. Ezt követően már élvezheted is a szolgáltatók nyújtotta előnyöket. Egységesen minden szolgáltatónál este 20H és 24H között történik meg a számhordozás. Ami azt jelenti, hogy este 20H megszűnik a jelenlegi szolgáltatás, ezután kivesszük a sim kártyánkat és betesszük az új szolgáltatótól kapott sim kártyánkat és megvárjuk, hogy aktiválódjon. Ez általában 1 órán belül aktiválódik, egy telefon újra indítást nem árt, ha csinálunk. A hordozási ablak általában egy pár nap, de jó ha tudjuk, hogy mi is kérhetjük 1 hónapon belül bármilyen dátumra. (ez akkor lehet érdekes, ha valaki éppen nyaral és pont akkorra esne a hordozás vagy vidéki rokonnak kell még eljuttatni a sim kártyát, ezeregy oka lehet, ilyenkor magunk válasszuk ki a megfelelő időpontot).

Mire figyeljünk oda?

A Te neveden legyen az előfizetés, csak az előfizetés tulajdonosa tud számhordozást kezdeményezni. Adat egyeztetés az aktuális szolgáltatóval, időközben változás történhetett (névváltozás pl: férjhez ment, lakcím változás, elköltözött), megkíméljük magunkat felesleges körök tételétől (cég vagy magán néven van-e az aktuális szolgáltatónál, egyéni vállalkozóknál érdekes). Pl: nem mindegy, hogy Gipsz Jakab vagy Gipsz Jakab EV. 
Ne legyen 30 napnál régebbi, lejárt számlatartozásod. Telefonunk működik-e az új szolgáltató hálózatán. (Ne akkor szembesüljünk vele amikor használni szeretnénk, kellemetlen), ilyenkor a készülékedet függetleníteni kell, ezt a számhordozás során előző szolgáltatódtól kérheted.
Kinek a nevén van az előfizetés, nem mindig annak a nevén, aki éppen használja a szolgáltatást. Ha több néven van több szám, akkor minden egyes előfizetőnek be kell fáradni az ügyfélszolgálatra. Viszont, ha több előfizetés van egy adott néven (a többiek csak számlafizetők) csak az előfizetőnek kell bemenni szerződést kötni. A személyes papírjaink legyenek nálunk, cégeknek cégpapírok. (Az okmányok érvényességére figyeljünk). Hűségidő, nagyon fontos (kötbér fizetendő, ami általában nem kevés) ne verjük magunkat felesleges költségekbe.

Feltöltős kártyásként is lehet számot hordozni? Hogyan működik?

Természetesen lehet, a folyamat ugyanaz, mint az előfizetés esetében.

Mennyi időt vesz igénybe a számhordozás folyamata?

A számhordozás gyors és egyszerű folyamat, pár nap alatt lezajlik. A két szolgáltató közötti adategyeztetést és adminisztrációs folyamatot követően maga a számhordozás egy előre meghatározott időszakban, ún. számátadási időablakban kerül végrehajtásra, amikor a szolgáltatók elvégzik a hálózatukban szükséges műszaki beállításokat az aktuális számhordozáshoz. A számátadási időablak 4 óra hosszúságú időtartomány, ekkor a szolgáltatás a régi, átadó szolgáltatónál megszűnik, és az új, átvevő szolgáltatónál megkezdődik. Ezen időtartam alatt a szolgáltatás szünetelhet a hordozásra kerülő számon.

Mi a csatlakozás menete?

Flotta belépéshez értelemszerűen ki kell tölteni a megrendelést az oldalunkon, ezek után felvesszük veled a kapcsolatot a további teendőket megbeszéljük. Végig figyelemmel kísérjük a csatlakozást, esetlegesen felmerülő problémát orvosoljuk. Budapesten történik a szerződéskötés, vidékre postával megoldjuk. Számhordozás esetén sehová nem kell menni, a régi szolgáltatóhoz sem, mivel egykapus rendszer van. A régi előfizetést sem kell felmondani azt is intézi az új szolgáltató. Számhordozás, új szám van, telefont lehet vásárolni, részletre is. Mindenkinek a saját nevén marad az előfizetés, közvetlenül szerződik a szolgáltatóval, önálló ügyintézéssel. Csak cégek csatlakozhatnak, ha valaki még is szeretne kérem lépjen kapcsolatba velünk a lehetőségek megbeszélésére.

A csomagok díjmentesen beszélnek egymással?

A csomagok természetesen díjmentesen beszélnek egymással.

A díjcsomagot lehet váltani?

A csomagok között le, illetve fel, havi egyszer díjmentesen lehet váltani. Ugyanez vonatkozik a mobilinternetre is.

Az engedély kiállításához milyen adatokra van szükségünk?
  • Előfizető neve
  • Székhelye
  • Adószáma
  • Telefonszám(ok)
  • A hívószámokhoz tartozó tarifák (PL: A,B,C,)
  • Bankszámlaszám (szerződéskötéskor kérik)
  • Email cím.
  • Aláírási címpéldány másolat.
Hűségidő van?

Hűségidő: 2 év
Úgy gondoljuk, hogy ez nem jelenthet problémát, mert senki nem 1 hónapra szeretne egy ilyen kedvezményes percdíjjakkal rendelkező flottához csatlakozni.

 

ROAMING vs. NEMZETKÖZI

Állandóan felmerülő kérdések
EU roamingnak számít, ha:

Mo.-on kívül, de EU-s területről hívsz magyar vagy más EU-s számot (pl. Spanyolországból felhívsz egy magyar vagy francia stb. számot) vagy hívást fogadsz vagy netezel.

Nemzetközi hívásnak számít, ha:
  • Mo.-ról hívsz bármilyen külföldi számot (pl. Budapestről felhívsz egy német vagy ausztrál számot);
  • Külföldről hívsz nem magyar vagy más nem EU-s számot (pl. Ausztriából vagy Japánból felhívsz egy amerikai vagy kanadai számot).
 
VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT

Kérj ajánlatot!

Kérj ajánlatot és nézd meg az általunk kínált csomagokat az igényeid alapján!